vervolg 20 oktober;) - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu vervolg 20 oktober;) - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu

vervolg 20 oktober;)

Door: wivien

Blijf op de hoogte en volg Wivien

21 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Hey iedereen! Hier is het vervolg van mn vorige reisverslag... had vorige keer een uur lopen typen en toen was de helft ineens weg...:S dus hier het vervolg!

Maandag was de laatste avond met mn ouders en broer en zusje, die hebben we in Browns doorgebracht. Waar je echt super lekker kan eten! Echt voor het eerst in Engeland (dat toch omringt is door water...) lekkere vis gegeten:) En 's avonds met Jaap nog even de pub en club ingedoken!

Dinsdag avond had mijn Zuid-Koreaanse huisgenootje sushi gemaakt, Kim Pap (spreek uit: /kiem paup/ ) en was echt om te smullen! De Z-K sushi is ook beetje anders, zit namelijk niet zoals de japanse 1 stukje vis ofzo in, maar er zit vanalles in. Bij ons was het: Ham, ei, komkommer, wortel en tonijn.

En gisteravond/nacht was er een supergroot feest voor alle sportvereningen van Bristol. Heel erg leuk, want elke sport had ook zn eigen thema. Wij met de hockey hadden Old School en er waren ook thema's als: Superhelden, Jungle, Water en Schots. En iedereen was ook in thema dus dat was heel grappig om te zien.

Dit was het weer! smakkerd uit Bristol!

• 11 November 2010 - 17:13

11 November Stukje:

Beste lezertjes uit het koude kikkerlandje, hier weer een stukje uit het ook behoorlijk koude Bristol!

Heb het hier nog steeds heel erg naar mn zin en zal weer een beetje een update geven van wat ik heb gedaan:)

Heb 23 oktober het Bristolse aquarium bezocht! ja je moet af en toe ook wat cultuur snuiven:) en het was wel interessant!.. ik ben best een museum nerd want had eigenlijk wel de neiging om alles te lezen en elke vis te ontdekken..tjah met zo'n vader moet dat ook wel:P maargoed ook nog een 3D IMAX voorstelling gezien daar over haaien, wat ook wel vet was.
    Die dag heb ik ook wel gezien dat Bristol echt een levendige stad is, want zat ergens een thee'tje te drinken in een tentje, en toen gingen er ineens allemaal mensen zingen! echt super grappig, van die oud engelse liedjes! en later opstraat was er ook al een koor aan het zingen, daar word je toch vrolijk van!:)

28 Oktober was er een Halloween party van school! Zal nog wel wat foto's op mn site zetten want iedereen was echt te vet verkleed! Ik ook al weet ik niet echt als wat.. soort van chineese moordenaar/spinnenvrouw;) ja goeie combi leek me al! Maar iig best eng. En 30 oktober naar Oxford gegaan met schoolexcursie, mooi stadje, echt een stuk kleiner dan Bristol! maar wel heel mooi. En alweer een museum bezocht! moet niet te gek worden:) maar was wel interessant over een ontdekkingsreiziger met allemaal van die choque-ende (srry voor spelfouten..) foto's van ingebonden chineese voeten en misvormde afrikaanse babyschedels... alleen omdat dat mode/traditie was!

Maargoed, die avond ook nog naar een feest van een vriend van een vriend geweest, een halloween feestje alweer, en was weer heel leuk.

Dat weekend is ook onze nieuwe huisgenoot gearriveerd. Ricci is al aantal weken vertrokken terug naar Mallorca en nu is er een nieuw meisje uit japan, ze heet Yukari en is geloof ik 20 jaar:) aardig meisje maar nog niet veel mee gepraat.

3 november hadden we een International Foodparty!! wat heel leuk was. Ik wou met wat mensen pepernoten bakken.. maar ze hebben hier geen speculaaskruid...
    en mijn lerares dacht dat het een gemixt kruid was.. maar wist niet van wat, dus uiteindelijk hebben we ze beschuit met hagelslag en kant en klare pepernoten uit holland voorgeschoteld;) ook lekker. Maar iedereen had dus iets gemaakt wat typisch was voor zijn of haar land. Heb mn buikje aardig rond gegeten! heel lekker allemaal.

En 4 tot en met 7 november was Kaya hier! Was heel gezellig. Lekker geshopt, uitgegaan, suspension bridge belopen (was ook mijn eerste keer:) en vanalles en nog wat gezien.

Maar dit was het weer! ga vanavond nog naar een pubtour in Clifton (de wijk waar ik woon) en dit weekend naar Londen!!Met Fieke een Nederlands meisje. super leuk, ga Paulette (mn nicht) en Josephine (vriendin/kennis) ook nog meeten dus word heel leuk!

Mis jullie allemaal wel hoor! (af en toe als ik tijd heb:P grapje!)
    Smakkerd, liefs en Later!

oh ps fijne 11 november voor degene die dit vieren.. St. Maarten:)

• 06 December 2010 - 16:34

Kristel:

Hallo Wivien,
    Dank je wel voor al je berichten. Wat een leuke tijd heb je in Bristol gehad! Een hele goede terugreis en thuiskomst.