Reisverslag 20 oktober - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu Reisverslag 20 oktober - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu

Reisverslag 20 oktober

Door: wivien

Blijf op de hoogte en volg Wivien

20 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Hey beste lezertjes:)
sorry dat ik zo lang niets heb laten horen, maar in mijn geval, geen bericht is goed bericht. (niet dat ik nu met slecht bericht kom...)
Het is nog steeds heeel erg leuk in Bristol!! Ken de stad nu al best goed en heb al een beetje meer routine... klein beetje..;) Maar zal nog even vertellen wat ik de laatste tijd heb gedaan:

6 oktober was er een salsa avond in de club Panache. We gingen met een grote groep van school en we kregen daar les van een zeer soepele Jamaican:) was echt heel leuk, weer eens anders dansen dan dat dansen in de club. Het was natuurlijk ook heel grappig aangezien ongeveer niemand zo soepel en ritmisch was aangelegd als onze leraar! Maar ben er wel achter gekomen dat het vooral aan de man ligt of het dansen er een beetje normaal aan toe gaat, want ging ook nog dansen met een vriend die in Brazilie les geeft (en dus heeel goed kan dansen) en het leek net of ik ook kon dansen! Maar de hele avond was heel leuk omdat iedereen (goed of slecht) in paren aan het salsa-dansen was en dat was heel leuk voor de verandering.

8 okt. Gingen we met de school naar een Freshers-Fair. Freshers zijn alle eerste jaars studenten in Bristol waar wij dus ook soort van bij horen. En op deze Fair gingen alle studentenclubs/verenigingen zichzelf promoten. Dus het was een grote chaos van flyers die werden uitgedeeld (dit begon al buiten het gebouw) en allerlei kraampjes waar je je kon inschrijven of info kon vragen. Ze hebben zo'n 180 verschillende clubjes waar je aan mee kan doen dus het was een grote chaos! Maar ik heb me uiteindelijk aangemeld bij: Roeien, Hockey, de Kaas-club^^ en horse-race-watching. maar naar roeien ben ik nooit geweest, hockey wel maar daar ga ik waarschijnlijk toch niet op (uitleg volgt;) de kaasclub is maar drie keer en het paardenracen is optioneel per keer. Maar je kon je echt voor vanalles opgeven, van ballonvluchten en gameclubs tot milieu-clubjes en het american-footballteam! Ik heb nog geen meeting met de kaasclub gehad... en ben ook nog niet gaan horserace-watchen maar zal wel vertellen als ik dat heb gedaan!

9 okt.
Ging met de school op excursie naar Stonehenge, Avebury en Salesbury/Salisbury (weet niet hoe je het schrijft...;)) Stonehenge kennen jullie denk ik wel... de bekende stenencirkel. Was heel mooi, maar ook wel gewoon een stenen cirkel.. dus om daar nou 2 uur naar te kijken was een beetje lang. Avebury is een andere stenen cirkel. Het zijn er meerdere in elkaar waar van de buitenste ongeveer een kilometer lang is! Bij deze cirkel zit ook een heel oud kerkje en stadje. Salisbury is een stadje dat bekend staat om zijn mooie cathedraal. De cathedraal was inderdaad ook heel mooi en echt super groot! Zal nog foto's laten zien, maar ze zijn niet echt goed gelukt, want het kon niet met flits en de sluitertijd was daardoor heel lang.. dus de meeste zijn bewogen;)

13 okt.
Had een hockeywedstrijd, het tweede team van Coombe Dingle (zo heet mijn club.. of eigenlijk zo heet het hele sportcomplex) tegen het freshers team. Ik speelde bij het tweede team want die hadden te kort. Was heel leuk om weer te hockeyen mr ging niet echt goed. Iedereen was nogal gefrustreerd omdat de freshers nogal goed waren en ze bang waren om hun plek te verliezen... dus heel veel kansloze ballen recht naar voren.. maar goed het was in ieder geval leuk om weer te hockeyen!

14 okt.
De karaoke avond met school in La Rocca! Dit was echt een hele leuke avond! Onze school had la rocca afgehuurd en er was gewoon een dj die draaide en tussen door werd er dan karaoke gezongen. Ik heb ook nog de 'The tide is high' van Atomic Kitten gezongen:) maar wees niet bang ik was amper te verstaan omdat eigenlijk iedereen wel meezong! Maar het was echt een hele leuke avond!

Vorig weekend kwamen paps, mam, Jaap en Bente op bezoek. Wat natuurlijk heel gezellig was. Ze kwamen zaterdagavond aan en zijn toen gaan eten bij White Bridge, dit is een restaurantje bij mij in de buurt waar je uitkijkt op de Suspension Bridge (dit is de touristen trekpleister van Bristol... ben er alleen nog niet opgeweest..) wat heel gezellig was. Zondag hebben we met zn allen door bristol gelopen, Georgian House bezocht(Dit is een heel mooi huis van een rijke plantage houder uit de 19de eeuwe..dacht ik, wat nog helemaal ingericht is in de stijl van die tijd), een boottochtje gemaakt en natuurlijk gewinkeld:) En in de avond gingen we eten in een pub (Roo bar) niet voor het bijzondere eten maar om mee te doen aan een pub-quiz

later ging beetje miss... kus

  • 21 Oktober 2010 - 09:29

    Oma Mien:

    Wivien wat leuk om ook jou belevenissen te lezen ik geloof dat jullie hier een fijne tijd hebben Hier gaat alles zijn gan .ik wens je nog een hele fijne toe. vele groeten.oma mien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

ELC Bristol

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2010

vervolg 20 oktober;)

20 Oktober 2010

Reisverslag 20 oktober

03 Oktober 2010

alweer 2 weken in Bristol!

23 September 2010

Eerste stukje! Na alweer vier dagen Bristol!
Wivien

Welkom lieve familie en vrienden en wieweet andere bezoekers van mijn blog/site! Ik ga voor 3 maanden naar Bristol in the UK, engelse les volgen, pubs/clubs bezoeken en heel veel andere interressante dingen doen! weet niet hoevaak ik dit ga gebruiken.. maar we zullen zien. enjoy;)

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 9675

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 Januari 2015

Peru & Bolivia

19 September 2010 - 11 December 2010

ELC Bristol

Landen bezocht: