Eerste stukje! Na alweer vier dagen Bristol! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu Eerste stukje! Na alweer vier dagen Bristol! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu

Eerste stukje! Na alweer vier dagen Bristol!

Door: wivien

Blijf op de hoogte en volg Wivien

23 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Hey allemaal! hier is dan mijn eerste reisverslagje. Zit in de multimedia centre, in ELC achter de computer:)
Het is hier echt heeel erg leuk, al echt super veel nieuwe (leuke) mensen ontmoet van over de hele wereld, met allemaal hun eigen gewoontes en tradities en engelse uitspraak... heel komisch! Ben ook al twee keer in de pub geweest en hoop dit weekend de clubs beter te leren kennen!
Ik woon hier in een studenten huis met 8 andere studenten, zal ze even voorstellen:
1. Sophie, 18 jaar en komt uit Venlo! haha ja er zijn hier veel nederlandse mensen... allemaal rond de 18 en alle meisje spelen hockey..:) maar ze is heel aardig!
2. Federico, 20 jaar en komt uit Italie. heel aardig en met italiaanse charmes! hij gaat vanavond pasta voor ons koken dus ben benieuwd.
3. Claudine, 32 en uit duits-zwitserland. Ze lijkt veel jonger, 26 ofzo en is heel aardig, zit ook met haar in dezelfde klas. Is alleen heel erg van het opruimen en schoonmaken enzo.. dus ben benieuwd:)
4. Berta, 30 uit spanje, lijkt ook veel jonger en is ook heel aardig.
5. Ricci, 23 uit mallorca (hij weet waar Nadal uitgaat!) en heet eigenlijk ricardo! ook heel aardig en als ik ooit in Mallorca kom dan zorgt hij ervoor dat nadal mn vriendje wordt haha! we zullen zien..(A)
6. Sophie, 18 en komt uit zwitserland. Ook super leuk meisje, houdt heel erg van friends en gossipgirl, dus dat kijken we vaak!
7. Hsiou, 24 geloof ik... uit Taiwan. Ook heel aardig maar heb heb pas een paar keer gesproken want hij is vaak bij zn vrienden.. maar volgens sophie(zwits) is hij heel grappig.
8. Sung, weet eigenlijk niets van haar, want heb haar pas gisteravond voor het eerst gezien heel kort.. ze zat voor vakantie in Londen dus vandaar.

Dat was iedereen uit mijn huisje! Weet niet of het interressant was maar dacht dan hebben jullie beetje een beeld;) Vanavond heb ik een pubtour trouwens.. dus ben benieuwd! En ik kan volgende week gaan kijken of ik bij een sportclub of zoiets (volleybal, hockey, luchtballonvaren...;) wil joinen, want dan is er een soort intro week voor alle nieuwe studenten van de Universiteit in bristol.

Dit was het zo'n beetje! heb nl geen zin meer om te typen want kan nog wel uren doorgaan maar dan gaan mn polsen nog meer pijn doen(A)
Maar het is hier dus super, moet alleen de weg nog beetje beter leren kennen... al aantal keer verdwaalt:)
Ben benieuwd hoe het in NL is?! het weer is hier trouwens best goed, nog geen engelse regen gehad, vooral zon! tot mails!!! veel liefs! xx

  • 23 September 2010 - 16:16

    Nicole, Ouwe Buuf :

    Ha Wivien,
    het klinkt gezellig. Dat zal vast goede pasta worden vanavond. En dan morgen zelf boerenkool maken met Limburgse Sophie of hutspot natuurlijk op 3 oktober.

  • 24 September 2010 - 07:53

    Iris:

    hee fien!

    klinkt alsof je je der nu al thuis voeld! mooi om te horen... ja in nederland gebeurt er niet zo veel iedereen is alleen maar aan het studeren studeren en nog eens studeren... verder natuurlijk volgende week 2,3 en 4 oktober jaja dit jaar nog een extra dagje.. dus dat is het enige waar ik nu naar uit leef.. klinkt lekker dramatisch..
    maar goed ik zie snel weer een verhaal van je verschijnen.. en verhalen die het daglichtniet kunnen verdragen via de mail;)..

    KUS!!

  • 24 September 2010 - 10:53

    Je Moeder:

    Lieve Wivien, klinkt gezellig allemaal. Zeer divers gezelschap in je huis! In het nieuwe jaar ga je zeker naar Mallorca! Hier in Leiden gaat alles z'n gangetje. Ik heb dinsdag sinds jaren weer een hockeywedstrijd gespeeld. Ik kwam erachter dat ik een aantal spieren al een tijd niet intensief had gebruikt. Zelfs gisteravond,tijdens het applaudisseren voor de dansers van het Nederlands Dans Theater, voelde ik mijn handspieren, die zijn ook gevoelig.
    Heb je trouwens nog de foto's van je feestje ontvangen?
    Het ga je goed,
    liefs mam

  • 24 September 2010 - 11:12

    Anne-Nynke:

    Wivientje! het klinkt allemaal echt super!! ik vroeg me af of je toevallig al een tim de vries bent tegen gekomen? hij is een goede vriend van Matthieu jaja. en die is dus precies het zelfde aan het doen als jij nu. Ik kan waarcshijnlijk niet in de herfstvakantie langs komen want heb dan HUISWEEKEND!!:D jaa.. eind oktober is het zover. dan ga ik op mij zelves wonen. maar iig mochten alle andere chikcks dan wel komen. danheb ik al even geregeld dat ik wel met matthieu een goedkoop vluchtje regel want hij gaat binnekort dus ook richting bristol om die gast op te zoeken. Dus ik kom nog wel h^ur.
    Ik ga nu vrolijk verder aan een van mijn dodelijke natuurkunde toetjes.
    Geniet ervan daar.
    Liefs(L)

  • 26 September 2010 - 21:52

    Sylvia:

    Hoi wivien,

    Het ziet er allemaal gezellig uit en leuke jongens en meiden.
    Heel veel plezier in bristol en ik mis je thee,haha.

    xxxx

  • 28 September 2010 - 09:36

    Jooske:

    Hi, dat ziet er gezellig uit. Leuke kamer ook. Iets minder rommel dan in Leiden zo te zien! Veel plezier. Liefs, Jooske

  • 30 September 2010 - 11:55

    Kaya:

    hee lieve fiennos!
    Je verhalen klinken leuk! En je maakt precies zoals ik had verwacht in 1sec nieuwe vriendjes:) als je ons maar niet vergeet is het goed! (A)
    Een langere reactie komt nog per mail, maar hier alvast t voorproefje;)
    Nog heeeeel veel plezier daar en hopelijk ga nog je nog veel verhaaltjes voor ons schrijven :) hier of per mail ;)
    Zoen!!

  • 30 September 2010 - 14:06

    Oma Keetje:

    Lieve Wivien
    Genootvan je verhalen,erg leuk er zoveel nationaliteiten zijn. Het is hier nu echt herfst. en het blijft spannend met de nieuwe regering. Dikke zoen van Oma.

  • 30 September 2010 - 14:37

    Je Lieve Lieve Broer:

    ziet er, zoals de andere reacties al aangeven, erg gezellig uit. Hoop (denk van wel) dat je het naar je zin hebt.

    Groetjes,
    van Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

ELC Bristol

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2010

vervolg 20 oktober;)

20 Oktober 2010

Reisverslag 20 oktober

03 Oktober 2010

alweer 2 weken in Bristol!

23 September 2010

Eerste stukje! Na alweer vier dagen Bristol!
Wivien

Welkom lieve familie en vrienden en wieweet andere bezoekers van mijn blog/site! Ik ga voor 3 maanden naar Bristol in the UK, engelse les volgen, pubs/clubs bezoeken en heel veel andere interressante dingen doen! weet niet hoevaak ik dit ga gebruiken.. maar we zullen zien. enjoy;)

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 9678

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 Januari 2015

Peru & Bolivia

19 September 2010 - 11 December 2010

ELC Bristol

Landen bezocht: