alweer 2 weken in Bristol! - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu alweer 2 weken in Bristol! - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Wivien Langendijk - WaarBenJij.nu

alweer 2 weken in Bristol!

Door: wivien

Blijf op de hoogte en volg Wivien

03 Oktober 2010 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Hey lieve mensjes!!
Ik zal jullie weer even up to date brengen van mijn engelse leventje:)
Het is hier allemaal nog echt super leuk, doe veel uitstapjes (niet alleen naar de pub;)) verdwaal niet meer zo vaak en het is ook nog heel gezellig met alle internationale mensen. Vorig weekend ben ik naar Brisfest geweest, een festival midden in het centrum met allerlei verschillende bandjes en dansers en andere artisten! heel leuk, echt van afrikaanse dans en een net beginnend rock bandje tot dance muziek en mime-spelers. En lekker in het zonnetje ook nog dus was helemaal perfect. Deze week gewoon braaf de lessen gevolgd en ook de Bristolse beerfactory bezocht met een "cultureel" uitje van school;) Ben nu net terug van Bath, een heel mooi plaatsje een uurtje van Bristol, dat bekent staat om zijn heetwaterbron (Roman Baths). Ook zijn er heel veel films op genomen van Jane Austen en er zijn heeel veel leuke winkels!
In mijn huis is het ook heel gezellig, eten vaak samen (heb al spaghetti, maaltijdsalade, rijst en ovenschotel gemaakt! Gister ook een filmpje samen gekeken en we kijken zowat elke dag Friends:) Alleen is het echt best ver weg van school... bijna een half uur lopen! Dat ben ik nu wel een beetje zat, sowieso is alles is best ver dus dat is na het uitgaan soms wel een beetje irritant. Maar ja.
Dit was het weer! Veel plezier aan alle drie-oktober-gangers! Ben benieuwd naar jullie verhalen:)
Veel liefs from Bristol! xx

  • 03 Oktober 2010 - 12:41

    Bente:

    heey,
    dat klinkt weer heel leuk.
    ik ben heel benieuwd wat bristel voor stadje is.
    zo je gaat trouwens wel steeds meer vooruit met je kookkunsten, want nu ook al ovenschotel.
    ik ben gister, 2oktober, nog uit geweest. was wel heel gezellig. Ik wou zelfs nog in de booster, maar ik dacht als ik voor het eerst ga, ga ik met jou.
    nou heel veel plezier en ik zie je over 2 weken.
    xxxx

  • 04 Oktober 2010 - 20:31

    Je Lieve Lieve Broer:

    nou drie oktober was weer reuze leuk en het weer was redelijk goed.
    natuurlijk was er miezerregen maar er was ook zonneschijn :)
    ik zie al weer dat we als we je komen opzoeken, we een fiets mee moeten nemen.
    hoef je niet meer zo veel te lopen.

    groet,
    Jaap

  • 04 Oktober 2010 - 21:04

    Frida:

    Ha Wivientje,
    de optocht was vandaag weer geweldig! Met vooral veel pauzes. Dit jaar alleen oliebollen gekocht. Geen kamelenrace. Maar ja, die hadden we al in Vegas gedaan. Is het trouwens erg heuvelachtig in Bristol, dat je niet over een fiets nadenkt? Nog krap twee weken en dan wordt het nog gezelliger! Ik kijk er al naar uit. Veel plezier nog, liefs van je moeder

  • 11 Oktober 2010 - 08:51

    Iris:

    soo al vet lang niets meer van je gehoort leef je nog wel meis!? haha ik ga je vanaf proberen te bellen!

  • 12 Oktober 2010 - 17:36

    Lisanne:

    Wivien!
    Klinkt allemaal echt suuuper vet! Nog hutspot gemaakt op 3 oktober?:P Hier is iedereen natuurlijk flink uit zn bol gegaan. Kan je al wat beter engels? Al leuke jongens gespot? haha!
    Door jou verhalen heb ik steeds meer zin om naar Indonesie te gaan. Zal dan ook een waarbenjij.nu bij gaan houden! Laat gauw weer wat van je horen:)

    Liefs, van je ex-A2genootje!

  • 17 Oktober 2010 - 14:47

    Bouke:

    Oh je bent in Bath geweest? Daar was ik ook, was zo'n vent in het bad gesprongen haha! Hoe is het verder? Waar ga je nog meer heen?
    Als je besluit naar Oxford of Camebridge te gaan, moet je eerst naar Cambridge gaan, want als je eerst Oxford doet valt dat wat tegen :P

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

ELC Bristol

Recente Reisverslagen:

21 Oktober 2010

vervolg 20 oktober;)

20 Oktober 2010

Reisverslag 20 oktober

03 Oktober 2010

alweer 2 weken in Bristol!

23 September 2010

Eerste stukje! Na alweer vier dagen Bristol!
Wivien

Welkom lieve familie en vrienden en wieweet andere bezoekers van mijn blog/site! Ik ga voor 3 maanden naar Bristol in the UK, engelse les volgen, pubs/clubs bezoeken en heel veel andere interressante dingen doen! weet niet hoevaak ik dit ga gebruiken.. maar we zullen zien. enjoy;)

Actief sinds 23 Sept. 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 9676

Voorgaande reizen:

29 Oktober 2014 - 30 Januari 2015

Peru & Bolivia

19 September 2010 - 11 December 2010

ELC Bristol

Landen bezocht: